Με ένα ψάξιμο στο Wikipedia βρίσκει κανείς τα εξής:
Το Αραράτ είναι το ψηλότερο βουνό του Αρμενικού Οροπεδίου και της Τουρκίας με υψόμετρο 5.137 μέτρα. Σύμφωνα με διάφορους urban μύθους, ότι απόμεινε από την κιβωτό βρίσκεται ακόμη στο βουνό. Ο Καύκασος ή Καυκασία είναι περιοχή στην Ευρασία η οποία συνορεύει στα νότια με το Ιράν, στα νοτιοδυτικά με την Τουρκία, στα δυτικά με τη Μαύρη Θάλασσα, στα ανατολικά με την Κασπία Θάλασσα και στα βόρεια με τη Ρωσία. Η Οροσειρά του Καυκάσου χωρίζει την Ασία από την Ευρώπη και οι χώρες της περιοχής θεωρούνται ότι ανήκουν είτε στη μία είτε και στις δύο ηπείρους. Το ψηλότερο σημείο είναι το όρος Ελμπρούς (5,642 μ) στη Ρωσία, το οποίο είναι το ψηλότερο σημείο στην Ευρώπη.Το βουνό Νισίρ φαίνεται να τοποθετείται λίγο Νοτιότερα από το Αραράτ. Να αναφέρουμε επίσης εδώ ότι ο Προμηθέας της ελληνικής μυθολογίας αλυσοδέθηκε από τον Δία στο Κάυκασο.Συνεπώς και οι τρεις εκδοχές συνηγορούν ότι η κιβωτός άραξε στο ίδιο σημείο.
Ο ήρωας μας στην προσπάθεια να προσδιορίσει αν έχει λήξει ο κατακλυσμός και αν έχουν υποχωρήσει τα νερά άφησε ένα κοράκι για να δει πως θα αντιδρούσε και αυτό πηγαινοερχόταν. Έπειτα άφησε περιστέρι και αυτό επέστρεψε γιατί δεν είχε που να σταθεί. Μετά από επτά μέρες ξαναστέλνει το περιστέρι και αυτό επιστρέφει με ένα κλαδί Ελιάς. Κλαδί Ελιάς ; Υπήρχαν στο όρος Αραράτ ελιές ;
Μετά από ένα γρήγορο ψάξιμο σχετικά με τις αρχαιότερες ελιές στο wikipedia βρήκα ότι οι αρχαιότερες ελιές που έχουν βρεθεί στο πλανήτη είναι οι εξής : 6,000–6,800 'The Sisters Olive Trees of Noah' Bechealeh, Batroun district, Lebanon. Η Λίβανος βρίσκεται φυσικά πάνω από το Ισραήλ και απέναντι από την Κύπρο. Συνεπώς και υπήρχαν ελιές στην ευρύτερη περιοχή αλλά και επιβιώνουν ως σήμερα ! Στην Μεσοποτάμια εκδοχή, σύμφωνα με το Έπος του Γιλγαμές επιβιώνει η ίδια ιστορία με τη διαφορά ότι ο κατακλυσμός στον Γιλγαμές κράτησε μόνο μία εβδομάδα. Η κιβωτός αράζει στο βουνό Νισίρ, ο Ουτναπιστίμ αφήνει ένα περιστέρι αλλά αυτό ξαναγύρισε. Στη συνέχεια άφησε ένα χελιδόνι και ξαναγύρισε και αυτό. Τέλος άφησε ένα κοράκι αλλά το κοράκι δε γύρισε ποτέ. Στο Έπος του Γιλγαμές ο Ουτναμπιστίμ σπεύδει να ευχαριστήσει τους θεούς - χαρακτηριστικό της εποχής των Βαβυλώνιων ήταν η θυσία σε πάνθεο - όπου ασφαλώς ο Ενλίλ είναι ο κακός θεός που προκάλεσε τον Κατακλυσμό. Η διαφορά σε σχέση με τον Νώε είναι ότι στην Βίβλο ο Θεός λέει στον Νώε να εξέλθει και μαζί με την οικογένεια του τον ευλογεί να αυξηθεί και να πληθύνει επί της γης. Το πρώτο πράγμα που έκανε και ο Νώε μόλις βγήκε από την κιβωτό ήταν να κάνει θυσία στον Θεό. Η βίβλος το λέει " 8: 21 καὶ ὠσφράνθη Κύριος ὁ Θεὸς ὀσμὴν εὐωδίας". Στο τέλος λοιπόν του κατακλυσμού, και αφού δέχτηκε ο Θεός την προσφορά του Νώε, λέει ότι δεν θα καταραστεί ξανά την γη επειδή η διάνοια του ανθρώπου είναι πονηρή επειδή ο άνθρωπος είναι νήπιο, δεν έχει δηλαδή ωριμάσει πνευματικά. Στο έπος του Γιλγαμές ο θεός Εά λέει στον πολεμοχαρή Ενλίλ ότι η αμαρτία του ανθρώπου πρέπει να βαραίνει τον άνθρωπο με τιμωρία αλλά όχι με αφανισμό για να μπορεί να διορθωθεί. Ο Ενλίλ ορίζει έναν νέο τόπο ζωής για τον άνθρωπο, εκεί που είναι οι εκβολές των ποταμών". Και έτσι οι Θεοί με πήραν και με τοποθέτησαν εδώ να ζώ μακρυά στις εκβολές των ποταμών. Στην Βαβυλώνια μυθολογία γενικώς οι άνθρωποι και οι θεότητες συμβιώναν ειρηνικά έως ότου οι άνθρωποι ξεπέρασαν τα όρια τους. Στην βίβλο όπως και στην μυθολογία του Δευκαλίωνα οι άνθρωποι είχαν παραστρατήσει και ανάμεσα τους βρήκε χάρη μόνο ένας, ο Νώε ή Δευκαλίωνας ή Ουτναμπιστίμ.