INFORMATIONS

FACEBOOK TSIRIGOTIS GIANNIS: https://www.facebook.com/giannis.tsirigotis2
ΓΙΝΕΤE ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΣΤΟ FACEBOOK!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΓΙΝΑΜΕ 5000 ΦΙΛΟΙ ΣΤΟΝ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ! ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ FACEBOOK GIANNIS TSIRIGOTIS II ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009204922633γ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ: Απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Πειραιά, Απόφοιτος Roosevelt University Chicago USA στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών M&A's Business(Ρευστοποιήσεις & Συγχωνεύσεις Επιχειρήσεων) και Απόφοιτος Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ στο ΙΕΚ Όμηρος Αθηνών.

Ο Τσιριγώτης Γιάννης είναι και Εκδότης της Ομογενειακής Ελληνικής Εφημερίδος του Βερολίνου "YELLOW JOURNAL": www.yellowjournal44.blogspot.com

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ
SEE THE BLOG HERE: http://televisiontsirigotis.blogspot.gr/



Επίσημη Ιστοσελίδα του Σικάγου: http://www.cityofchicago.org/city/en.html

Eπίσημη Ιστοσελίδα Νέας Υόρκης:

http://www1.nyc.gov/

Kontra News Newspaper: http://www.kontranews.gr/
Τι γίνεται τώρα στο Lingen στην Γερμανία (Γεννέτηρα πόλη του Τσιριγώτη Γιάννη) ζωντανά στον αέρα με κάμερα web: http://www.lingen.de/webcam_1/webcams.html

To ROOSEVELT UNIVERSITY (Walter Heller Business & Economical School) είναι παράλληλα με το UNIVERSITY OF CHICAGO (MILTON FRIEDMAN SCHOOL OF ECONOMICS) η τρίτη καλήτερη σχολή οικονομολογίας στον κόσμο. Πρώτη είναι το Harvard Uni Boston! Η δεύτερη είναι το Yale UΝΙ!

To Roosevelt University του Σικάγου διδάσκει την εφαρμογή του Παγκόσμιου NEW DEAL σε κάθε οικονομία και δημοσιονομική διαχείριση και σε κάθε κράτος του πλανήτη. Συσάχθεια και διαγραφή κρατικών χρεών! Βελτίωση και ανάπτυξη του Κοινωνικού και Προνοιακού Κράτους! Ισχυρή οικονομία στο έσωθεν για τις ΗΠΑ και όχι εγχώρια οικονομία δια μέσω της κοπής νέων ποσών από την FED σε δολάρια $!.... Διαφωνεί με το Νέο-Φιλελεύθερο Μοντέλο της Νέας Τάξης Πραγμάτων και της Παγκοσμιοποίησης και του Ιμπεριαλιστικού Καπιταλισμού. Το θεωρεί αποτυχημένο και άδικο! Ενώ το Πανεπιστήμιο του Σικάγου και το Χάρβαντ στην Βοστώνη διδάσκουν τον Νέο-Φιλελευθερισμό και την Παγκοσμιοποίηση της Παγκόσμιας Οικονομίας!

Διαβάστε προσεκτικά την μελέτη του Καθηγητή Παρασκευόπουλου για την Εφαρμογή της Άμεσης Δημοκρατίας της Αρχαίας Αθήνας σήμερα στην εποχή μας και το πόσο κακό κάνει το Κοινοβουλευτικό Κομματικό Σύστημα Προεδρευόμενης & Προεδρικής Δημοκρατίας. Και τι κομπίνα έχουν στήσει εδώ και αιώνες οι Εβραιοσιωνιστές Νεοταξίτες Φασίστες και Δυνάστες και Καταπιεστές και Καθεστωτικοί Καπιτολιστοιμπεριαλιστές και Παγκοσμιοποιητές της Πολυπολιτισμικότητας και της δήθεν αριστερίστικης προόδου και του νέο-φιλελευθερίστικης ανάπτυξης δια μέσω αυτού του σάπιου Πολιτεύματος και το πώς κοροϊδεύουν τους λαούς: http://philocosmy.com/wp-content/uploads/2014/06/2_Exofillo-Athinaikis-Dimokratia-Syllogou_Proti-Ekdosi.pdf

Η Ομάδα Ε επιθυμεί να εφαρμοστεί η Άμεση Αριστοτελική Δημοκρατία του Περικλή σε όλους τους λαούς της Γής και κυρίως στην Ελλάδα! Οπότε βοηθείστε και ενωθείτε με το ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: http://www.dimopolis.gr/

Τι είναι τελικά Ομάδα Ε; Διαβάστε την ιστοσελίδα αυτή: http://www.i-diadromi.gr/2014/05/blog-post_6357.html

Δείτε ιστοσελίδα της ιντερνέτ ψήφου πολιτών της Άμεσης Δημοκρατίας: http://www.dd-democracy.gr/article.asp?Id=126

Μπείτε στο Ραδιοφωνικό Ιντερνέτ Σταθμό LOVE RADIO του Γιώργου Κουρή: http://www.loveradio.gr/

LIVE RADIO "LOVE FM" OF MR KOURIS GEORGE: http://live24.gr/radio/loveradio

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ: .... ΈΔΡΑ των Κεντρικών Γραφείων της Hermes Inv. Corp.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ AYTH:

http://politsirigotis.blogspot.gr/2015/02/hermes-inv-corp-in-konstantinople-with.html

Διαβάστε την ιστοσελίδα του συναδέλφου Έλληνα αξιόλογου οικονομολόγου και δηλαδή του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ εδώ: http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_23.html

Διαβάστε Άρθρα-Σχόλια-Αναλύσεις-Συνεντεύξεις-Αποκαλύψεις-Παρασκήνιο του Δημοσιογράφου-Οικονομολόγου-Liquidator Τσιριγώτη Γιάννη και Ειδήσεις Αποκλειστικές σε αυτό το Blog! Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα!...

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ): WWW.VOICENEWS.GR

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Πώς έγινε ο χωρισμός με την Έλια


Την Έλια την γνώρησα σε φοιτητική εκδρομή της Μυκόνου τον Ιούνιο του 2001.... Βγήκαμε μαζί

και στο Σούπερ Παραντίζο ήταν ένας Ελληνοαμερικάνος ο οποίος την φλέρταρε.... Εγώ τον

πέταξα στην πισίνα και πήρα την Έλια και συνέχισα να υπάρχει έλξη....

Έτσι αφού τελείωσε η εκδρομή και αφού διασκεδάσαμε μαζί και μαζί με την παρέα της και με τις

δύο κολλητές της συγκάτοικούς της.... Βγαίναμε στην Αθήνα μαζί παντού έως ότου με κάλεσε στο

σπίτι της το φοιτητικό στο Χαϊδάρι και μου έφτιαξε και μου μαγείρεψε το αγαπημένο μου

φαγητό.... Η Στέλλα δεν με χώνευε καθόλου και μπου κόλαγε κάπως μπάς και την δεχθώ ώς

γκόμενα και ζήλευε..... Δηλαδή αυτή που ήταν η κολλητή της και φίλη και συγκάτοικος της

Έλιας.... Αυτές οι τρείς βγαίνανε παντού με άλλους φίλους και είχαν γυρήσει όλη την νυχτερινή

και καθημερινή Αθήνα και ήξεραν απ' έξω όλα τα εστιατόρια και κέντρα και μπάρς.... Η Στέλλα

ήταν κάποτε γκόμενα του γιού του Μπάμπι Βωβού του επιχειρηματία και εργολάβου και του έχει

αρπάξει πολλά λεφτά.... Επίσης μου έκανε εντύπωση το κρεβάτι της Έλιας το οποίο ήταν διπλό

και όχι ξεχωριστό και κοιμόταν μαζί με την Στέλλα και που όλο το δωμάτιο ήταν ρόζ με ρόζ

κουρτινίτσες.... Και έτσι το μυαλό μου πήγε αμέσως ότι είναι λεσβίες.... Όλα αυτά τα δημοσιεύω

στην φοιτητική Εφημερίδα Yellow Journal....

Το καλοκαίρι δηλαδή τον Άυγουστο είχα πάει στο πατρικό της σπίτι στην Ρόδο επειδή είναι

Ροδίτισσα.... Εγώ έμενα σε ένα νορμάλ και όχι πολυτελή ξενοδοχείο και έτσι εκεί γνώρησα εκτός

από τον τουρισμό και την μάνα της και τα αδέλφια και όλη την οικογένειά της.... Ήμουν εκεί για

μια εβδομάδα και την πέμπτη μέρα την ζητάω για γάμο την Έλια γιατί πράγματι έτρεφα καλά και

αγνά αισθήματα για αυτήν και επειδή θα ίδρυα τoν όμιλο στην Φρανκφούρτη με την UBS Bank

δηλαδή την Hermes Inv. Corp. Ώστε αυτή ώς φοιτήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Αθήνας να

τελειώσει και εγώ να έχω έτοιμο τον όμιλο και έτσι να παντρευτούμε.... Η Έλια είναι Αιγόκερος

και με ωροσκόπο Καρκίνο ενώ εγώ Καρκίνος με ωροσκόπο Ζυγό.... Η Έλια παραξηγήθηκε αφού

το συζητήσαμε μαζί ώστε να κάνουμε επίσημα δεσμό ενώ η μάνα της η Σεβαστή που με

συμπαθούσε μου είχε προτείνει να παντρευτώ την αδελφή της που είναι όριμη για κάτι τέτοιο και

που είναι μεγαλύτερη και άνεργη και που λεγόταν Κατερίνα.... Ενώ ο πατριός της ο Γιάννης και ο

αδελφός της ο Στέφανος που ήσαν και οι δύο στρατιωτικοί στην Ρόδο δεν με χώνευαν και με

αντιπαθούσαν και είχαμε έρθει σε σύγκρουση μεταξύ μας.... Ακόμη περισσότερο αφού έβριζε ο

Στέφανος την αδελφή του μπροστά μου και την είχε ώς σκλάβα και εγώ έβαλα πόδι

υπερασπίζοντας την αγάπη μου την Έλια.... Οι άλλοι συγγενείς και φίλοι επειδή η κοινωνία της

Ρόδου είναι μικρή γέλαγαν με την πρόταση του γάμου αλλά εγώ την έκανα επειδή έβλεπα μπροστά

και για να μήν την χάσω την Έλια όπως έχασα την Μαρία Φιλοξένου και τότε πάλι πληγωθώ....

Έφυγα άρων άρων ντροπιασμένος και κουρεμένος από το νησί πρός την Γερμανία στο πατρικό μου

σπίτι ενώ από τότε δεν άκουσα την Έλια να μου ξαναμηλάει....

Ήρθα για μια ρευστοποίηση στην Αθήνα της Green Oil της Αλεξανδρούπολης για να την

διεπεραιώσω και έτσι προσπάθησα να μιλήσω και να επικοινωνήσω δια μέσω των γνωστών και

φίλων με την Έλια και με τα τηλέφωνα των συγγενών της.... Της έστελνα γράμματα και επίσης με

δυσκολία την εντόπισα και μίλησα μαζί της.... Η Στέλλα είχε κάνει κόμμα με τον πατριό της τον

στρατιωτικό που αυτόν τον είχα πάρει τέσσερις φορές τηλέφωνο και μου μίλησε άσχημα,

αγενέστατα, και με βρυσήδι λές και του έκανα κάτι.... Για εμένα είναι ένας ψυχοπαθής

χουντικοφασίστας στρατιωτικός και αυταρχικός πατριός που τον τρέμει και τον φοβάται η Έλια και

επίσης του έχει σεβασμό επειδή την μεγάλωσε και επειδή έχει ανάγκη τα λεφτά του για να

σπουδάσει και για όλα τα άλλα έξοδα..... Είμαι βέβαιος ότι παρόλες τις ρουφιανιές που έκανα για

το καλό της Έλιας και για να ξεκόψει από τον Ελληνοαμερικάνο Παύλο και από την Στέλλα που

την χάλασε στην Αθήνα ο πατριός την δέρνει άσχημα και την κακομεταχειρίζεται....

Αυτά τα έγραψα στην Υellow Journal και ότι επίσης την πασάρει σε γέρο Κύπριο Off-Shoreίτη για

να την παντρέψει με το ζώρι επειδή βλέπει ότι δεν πάει καλά στις σπουδές της και επειδή έχει τα

πάντα φορτώσει στον κόκωρα τα μαθήματά της....

Εγώ ο ίδιος αφού την εντόπισαν την βοήθησα να περάσει πολλά μαθήματα και τότε ξεκίνησε ο

δεσμός με σεξουαλική έντονη ζωή.... Είναι ρομαντική παρόλη την ψυχρότητα που δείχνει....

Ήταν γλυκιά μαζί μου όταν ήμασταν μόνοι μας και δεν είχε επαφή με την Στέλλα και με τον Παύλο

ή επίσης με τον Πατριό.....

Έπειτα από μήνες πήρα τηλέφωνο την μάνα της την Σεβαστή και την ρώτησα ότι εάν με την

ευλογία της και με την άδειά της μπορεί να μένει σε μένα και να σταματήσει να είναι στο Χαιδάρι

με την Στέλλα.... Και επίσης να μήν πληρώνουν ενοίκια και να την πηγαίνω εγώ στην σχολή της με

το Ρενόλτ αυτοκίνητο που είναι τότε και έτσι να μπορεί να τελειώνει την σχολή γρήγορα ώστε να

να γίνει στέλεχος στην εταιρεία.... Και βέβαια να πήσω τους καθηγητές επειδή ήμουν εκδότης της

φοιτητικής εφημερίδος να την περνάνε γρήγορα....

Αυτή δέχτηκε.... Και η Έλια το σκέφτηκε αλλά μου είπε ότι για συγκατοίκηση δεν ήταν ακόμη

έτοιμη αλλά ερχόταν στο σπίτι μου τακτικά ώς επίσκεψη και διανυχτέρευε.... Μετά από λίγο

συγκατοικούσαμε μαζί και ήταν ωραία.... Μέχρι και την κυλώτα της ας πούμε έβαζα στο

πλυντήριο..... Είχαμε μια ολοκληρωμένη σχέση και περνούσαμε ωραία και πάντα ήταν μαζί μου....

Αλλά την έβαζα να μαγειρεύει και να σηδερώνει επειδή την προόριζα ώς σύζηγο και για μάνα των

παιδιών μου!.... Και πάντα με συνόδευε σε όλες μου τις εξόδους.... Αλλά με διέταζε και όλας

επειδή ήταν σκληρός χαρακτήρας!

Η εταιρεία ήταν πλέον έτοιμη με το καταστατικό και με το επιχειρηματικό σχέδιο το 2003.... Ή

Έλια ήταν στην Ρόδο ενώ εγώ ήμουν στην Φρανκφούρτη. Της έστειλα γράμμα και ο πατριός

ειδοποίησε τον πατέρα μου για να μπλοκάρει την γωνική παροχή που μου είχε κάνει με το σπίτι

στα Μελίσσια ώστε να μήν το κάνω εγγυητική επιστολή και γίνω μέτοχος και για να αποτύχω με

την εταιρεία....

Και έτσι έγινε.... Ο πατέρας μου το πήγε σε δικηγόρο, με πήγε σε ιδιώτη ψυχίατρο για να με βγάλει

ψυχοπαθή ανώμαλο, και έπειτα με συμβολαιογράφο έκανε σπάσημο της γονικής παροχής λόγω

αχαριστίας και λόγω μειωμένης δικαιοπρακτικής ικανότητας....

Η Έλια αντέδρασε και τότε άρχησε να χαλάει η σχέση μας και κατάλαβε ότι με την Hermes Inv.

Corp. δεν θα γίνει τίποτε και με τα δύο ΜΜΕ του ομίλου....

Έτσι με χώρησε....

Πουλήθηκε το 2004 ένα μεγάλο οικόπεδο στην Ζάκυνθο στην Lidl.... Εγώ πήρα μερίδιο της

τάξεως των 50.000 Ευρώ και αυτά τα έκανα ανακαίνηση της οικίας δηλαδή του ημι-υπογείου

διαμερίσματος αλλά και αγόρασα μια Picadilli-Elegance Black Lamellenschiebedach A-160

Mercedes με δερμάτινα καθίσματα ώστε η Έλια και εγώ να είμαστε άνετοι και επειδή ώς

Διευθυντής του τομέα Ρευστοποιήσεων & Συγχωνεύσεων και ώς Δ.Σ. της Hermes Inv. Corp.

έπρεπε να δείξω κύρος.... Της είπα ότι το σπίτι το ανακαινίζω ώστε να μπορείς να μείνεις για

πάντα και όπως σου αρέσει δηλαδή με το γούστο της....

Χάρηκε αυτή σε μια συνάντηση που είχαμε και που ήταν μόνη της έξω από την σχολή των ΤΕΙ

Αθήνας και μου μιλούσε γλυκά και επίσης ήθελε να συνζήσουμε ξανά μαζί αλλά με ρώτησε το τι

δουλειά κάνω.... Και εγώ της απάντησα ότι είμαι δημοσιογράφος στην Γερμανία.... Με καλές

αμοιβές αλλά ανά αποστολή..... Επειδή δεν μπορούσα να ασκήσω το επάγγελμα του

οικονομολόγου αφού θεωρόμουν αναξιόπιστος έπειτα από το ναυάγιο της Hermes Inv. Corp. και

ώς βλήμα.... στην αγορά της Φρανκφούρτης και πιάτσα και επίσης της Ζυρίχης και επίσης στο Σίτι

του Λονδίνου.... Αυτή είχε στο νού της να πάει να κάνει μεταπτυχιακά στο Λονδίνο ή δίπλα στον

Παύλο στην Βοστώνη που αυτός είχε εταιρεία με εντυχισμένες κουζίνες.... Και ήταν ψώνιο....

Δηλαδή στην ουσία ξανά τα ίδια και ξανά αυτός ο αντίζηλος στην επιφάνεια και αυτή η ψωλέτα η

Στέλλα..... Την Στέλλα δια της Yellow Journal της δημιούργησα πρόβλημα και η Έλια αντέδρασε

και με πήγε στο Χαϊδάρι στο αστυνομικό τμήμα.... Εγώ υπέγραψα μια υπεύθυνη δήλωση επειδή

δεν ήθελα φασαρίες ότι δεν θα ξανασχοληθώ και δεν θα έχω νταλαβέρια με την Στέλλα όπως τώρα

ακόμη κάνω.... Εμένα με ενδιέφερε μόνο η Έλια.....

Μετά από δύο μέρες τον Απρίλιο του 2004 την βλέπω σε άλλη καφετέρεια έξω από τα ΤΕΙ Πειραιά

με μια παρέα της και με τον βληματολόγου και πούστη καραβανά αδελφό της τον Στέφανο και της

ζήτησα ευγενικά να αποχωρήσει και να μπέί στην Μερσεντές μου ώστε να συζητήσουμε για τον

γάμο μας και για την σχέση....

Αυτή έκανε φασαρία και έπεισε τον καφετερειάρχη ότι την παρενοχλώ και έφερε την αστυνομία...

Είρθε η αστυνομία και μου έκανε έλεγχο και εγώ δεν την άφησα να κάνει έλεγχο μέσα στο

αυτοκίνητο γιατί ήμουν βέβαιος ότι θα γινόταν σκευορία εις βάρος μου και θα μου έβαζαν

ναρκωτικές ουσίες ή κάτι άλλο.... Αλλά μέσα στα ΤΕΙ προσπάθησα να την πείσω ευγενικά την

¨Ελια να με ακολουθήσει και τότε συμφοιτητής της με βάρεσε για να με αποθύσει και έτσι

τσαντίστηκα και πλακώθηκα μαζί του..... Ο συγκεκριμένος ο Άρης που τελείωσε το τμήμα

Διοίκησης Επιχειρήσεων είχε ευνοϊκή μεταχείριση στο στρατιωτικό του θέμα και το έβαλε ο

πατριός της Έλιας στην Αθήνα δηλαδή μέσα με βίσμα στο Πεντάγωνο.....

Ο αστυνομικός αρπάκτηκε και είπε ότι διέπραξα αντίσταση κατά της αρχής και μπροστά σε όλους

μπου φώρεσε χειροπέδες.... Στο μεταξύ η Yellow Journal δημοσίευσε το θέμα με το λαθρεμπόριο

όπλων και ναρκωτικών που βρήκα ενάντια στον πατριό της Έλιας που ήταν στο κόλπο μαζί με τον

Τριανταφυλλόπουλο και με το ΣΔΟΕ αφού είχα πληρώσει Ντεντέκτιβ για να βρεί στοιχεία για το τι

ρόλο βαράει η οικογένεια Ράπτη-Μενάγια στην Ρόδο και δια μέσω της Ροδιακής εφημερίδος και

της Δημοκρατικής και επίσης δια μέσω του φίλου γιατρού και ξενοδόχου στην Ρόδο Πετρονιάτη.

Για τον λόγο αυτό επιρεάστηκε η ¨Ελια και διέταξε να με χώσουν μέσα....

Ο πατριός της την διέταξε.... Με χειροπέδες με πήγαν στο Β' Αιγάλεο και είχε φέρει

ψευδομάρτυρες η Έλια και ήταν μαζί της ο βρωμοστρατιωτικός ο Στέφανος ο οποίος η Yellow

Journal είχε κάνει αναφορά που κλέβει τα αναλώσημα υλικά και τα πουλάει στα σούπερμάρκετ της

Ρόδου από τους στρατώνες της Ρόδου....

Και έτσι αφού δεν βρήκαν τίποτε εναντίον μου και αφού είχα λευκό ποινικό μητρώο και παρόλα

αυτά με κράτησαν δήθεν για εξακρίβωση στοιχείων ολόκληρες 8 ώρες στο κελί και με εξευτέλισαν

ψυχολογικά και με έβριζαν και με εκφόβιζαν.... Μου άφησαν το κινητό και ειδοποίησα όλες τις

πρεσβείες και τον Μάκη και όλους τους δημοσιογράφους και είχα φέρει δικηγόρο και επίσης έφερα

τον πατέρα μου και επίσης άλλους συγγενείς ώστε να σταματήσουν την διαδικασία..... Η Έλια με

έβλεπε από το κελί έξω και της φώναζα γιατί το κάνει..... Και αυτή δεν μου απαντούσε.... Όταν

πήγαινα να έχω επαφή με την πολυαγαπημένη μου Έλια τότε ερχόταν ένας μπάτσος και με

χαστούκιζε ή με πλάκωνε στο ξύλο!.... Τέτοια επιρροή λοιπόν έχει ο χουντικοφασίστας Γιάννης

Ράπτης με τον Στέφανο τον πούστη τον παρακρατικό με τους μπάτσους.... Ενώ μίλαγαν ευγενικά

στον Στέφανο οι αστυνομικοί.... Στο περιπολικό με έβριζαν οι αστυνομικοί με τα χειρότερα λόγια

και με έλεγαν ανώμαλο....

Τελικά ζήτησα συγγνώμη και έτσι χωρήσαμε για πάντα..... Ενώ γέλαγαν οι μπάτσοι και έλεγαν

ότι να γαμήσουν την Έλια και να την πάνε βόλτα.... Ακόμη χειρότερα όταν οι μπάτσοι του Β'

Αιγαίλεο μου πρόσφεραν ψωμί τρειών ημερών μισοφαγωμένο για φαγητό με τα βρωμόχερά τους....

Να τωνήσουμε ότι οι συνθήκες κράτησης είναι άθλιες.....

Εγώ πάντως τους συγχωρώ για όσα έκαναν σε εμένα επειδή είμαι καλός άνθρωπος και σέβομαι

μάλιστα το επάγγελμά τους και τον πενηχρό μισθό τους και επίσης λέω σε αυτούς ότι να είναι καλά

αλλά να αφήνουν πάντα την αντίθετη άποψη να μιλήσει.....

Τους συγκεκριμένους αστυνομικούς τους ξαναείδα που λέτε! Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και

κυρίως μαζί με τους συνδικαλιστές της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ μέσα στο Πεντάγωνο! Τι σύμπτωση ώς

δημοσιογράφος και ώς απεσταλμένος της Deutsche Wellle....

Εγώ είχα τσαντιστεί πολύ με την Ελλάδα και τότε έβαλα μπρός να ξεφτηλίσω την εχθρική πρός

εμένα πατρίδα και να την κάνω να σέρνεται στα πόδια των μεγάλων δυνάμεων και ας είχε την

λάμψη των Ολυμπιακών Αγώνων.... Η εκδίκηση Τσιριγώτη που έχασε την Έλιά του με τόσο

χυδαίο τρόπο και που τον ξεφτήλισαν τόσο τότε έγινε πραγματικότητα και για αυτό οι Γερμανοί με

σέβονται τόσο.... Επειδή είμαι ευαίσθητος και ακόμα η πληγή της ¨Ελιας δεν έχει κλείσει αφού

ακόμη την αγαπώ και επειδή τότε το καλοκαίρι του 2004 είχα κατάθληψη αλλά την ξεπέρασα αφού

έπρεπε να δουλέψω και επίσης να ξαναπροσπαθήσω για την Hermes Inv. Corp. και για την Yellow

Journal την αεροπορική για αργότερα ώς ας πούμε επιχειρηματίας..... Έκλεγα βράδια και μέρες

με την απώλειά της.... Από τότε θα ήμουν παντρεμένος και θα είχα παιδιά! Γιατί θέλω να είμαι

πατέρας πάρα πολύ και λατρεύω να κάνω οικογένεια.....

Το καλοκαίρι με έπαιρναν άτομα της ΕΥΠ και της Αστυνομίας στο κινητό μου και έλεγαν γιατί το

κάνω.... Εσείς γιατί μας χωρήσατε και με ξεφτηλήσατε!;;;; Αυτή είναι η απάντησή μου πρός

αυτούς!.....

Όταν με είδαν οι μπάτσοι πάλι στο Πεντάγωνο στην Κατεχάκη δεν μίλησαν αλλά ντράπηκαν! Δεν

ζήτησαν ούτε ένα συγγνώμη για την ταλαιπωρία μου και για τον ξυλοδαρμό! Για αυτό εγώ τα

δημοσίευσα όλα στην γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung! Και επίσης για το θέμα του

λαθρεμπορίου όπλων και τσιγάρων, αρχαιοκαπηλίας, ναρκωτικών και λαθρομετανάστευσης των

στρατιωτικών στα Δωδεκάνησα όλα πήγαν στην Ευρωπαϊκή Βουλή στις Βρυξέλλες, στην

γερμανική Βουλή στο Βερολίνο, στην Frankfurter Allgemeine Zeitung και στην Pravda....

Κυκλοφόρησαν από εμένα τον εχθρικό Έλλην που εκδικήται την χώρα του με τον τρόπο του 10

φακέλους πολύ χοντρούς με αποδεικτικό υλικό και 12 DVD &2CD με υλικό φωτογραφικό,

ηχογράφισης αρχεία και βίντεο κτλ. Κτλ..... Και αντί για την Έλια πήρα αμοιβή! Αλλά η Έλια

μου λείπει ακόμη και ήθελα πολύ να είναι έστω φίλη μου! Αχ ΈΛΙΑ ΜΟΥ!!!!

Τον Ιούλιο του 2006 ώς απεσταλμένος δημοσιογράφος και ρεπόρτερ της Frankfurter Allgemeine

Zeitung έκανα μίνηση στον Διώτη τον εισαγγελέα για όλη την φάση του Β' Αιγαλεου ώς

δολοπλοκία και σκευορία εις βάρος μου και κακής μεταχείρισης και παραβίασης δικαιωμάτων και

ξυλοδαρμού από αστυνομικούς αλλά επίσης για το θέμα του λαθρεμπορίου όπλων και ναρκωτικών,

και επίσης για την τρομοκρατία, την αρχαιοκαπηλία, λαθρομετανάστευση και για όλα τα άλλα

σχετικά θέματα τέλωσπάντων..... Η μύνηση πήγε στον βρόντο και αθωόθηκε ο πούστης ο Ράπτης

μετά με βούλευμα έπειτα από ένα χρόνο λόγω δήθεν ελατωματικών στοιχείων..... Τέτοια σκατά

είναι το κράτος μας!

Εγώ κράτησα για λόγους ασφαλείας αντίγραφο, ώστε να μήν θεωρούν μουρλό, δηλαδή του πρώτου

μόνο φακέλου αφού όλα έχουν περάσει πλέον στις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες BND, και έκανα

δώρω στην Αμερικάνικη Πρεσβεία της Αθήνας ώστε να περάσουν στην CIA, και επίσης στον

αγαπημένο μου σούπερηγέτη και σωτήρα της ανθρωπότητος στον Βλαδήμηρο Πούτιν στο

Κρεμλίνο δηλαδή στην Μόσχα!.... Άρα η KGB!

Εγώ ευχαριστώ τις υπερδυνάμεις για τα δώρα τους αλλά την Έλια;

Μπορούν να μουν την δώσουν πίσω;

Εάν μου την δώσουν πίσω τότε χωρίζω από την Ευαγγελία Ζωγράφου και παντρεύομαι την ¨Ελιά

μου!__